Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Logan 2017 года


Автомобиль: Renault Logan 2017 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , двигатель - 1.2 бензин
Автор: Микола (Украина, Киев)   10.04.2018
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 2
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 5
Общая оценка2.0

Ділюся своїми враженнями про Logan 1.2 2017.

Спочатку плюси:

1. Великий салом, досить просторо і комфортно в ньому знаходитися.
2. Великий багажник.
3.Система що допомагає їхати під горку.
4. Аудіосистема з пультом керування під рулем не погана якщо слухати музику до гучності 21.
5. Високий кліренс з мягкою підвіскою.

Мінуси:

1. Мотор 1.2 для цього автомобіля в край слабкий. Під горку з кутом градусів 30 потрібно крутити двигун за 3000 на 2-й передачі. Навіть щоб зрушити з місця потрібно весь час газувати за 1200 об/хв. і це автомобіль порожній (тільки водій).
2. Шумоізоляція класна тільки коли авто стоїть на місці з заведеним двигуном. Як тільки починаєш їхати то таке враження, що мотор в салоні або ти їдеш на панамері з прямотоком. А при тому що щоб хоч якось розганятися треба крутити весь час двигун і відповідно в салоні шум жахливий. Якось розігнався до 130 км/год то таке враження що їхав 230 км/год.
3. По трасі їхати не більше 110 км/год. а ще краще 95-100 км/год. Автомобіль весь час потрібно ловити по дорозі. На швидкості попередньо згаданій довго не проїдеш, дуже втомлює. Їхав по трасі Київ - Харків, був слабенький боковий вітер з права і відповідно весь час потрібно підрулювати руль в право і як тільки заїжаєш за шумоїзоляційну огорожу від траси вітер теж закривається і автомобіль різко тягне в право і відпотідно руль підрульовуєш в ліво. Їхати далеко в край не комфортно (водію), комфорт керування дуже залежить від вітру. Обминув ямку на дорозі їхавши 75 ки/год то було такевраження що мало не перевернувся.
4. Блютуз зєднання магнітоли з телефоном мав би бути плюсом бо по ідеї комфотно можна булоб розмовляти не відволікаючись, але мікрофон в авто не якісний. Коли мені телефонували то я всіх добре чую а мене чують ледве-ледве. Всі жаліються, що мене не чують, що я ніби десь дуже далеко. Тому ця опція безкорисна абсолютно так, як нею користуватися не можливо (перевіряв не з одним телефоном і телефонував теж не на один).

Я просто ділюся своїми особистими враженнями про авто, проїхав я на ньому 2000 км. з салону. Ніяк не розумію, як можна було впихнути в нього на скільки "дохлий" мотор. На ньому добре тільки їхати тим хто ще взагалі ніколи не їздив на іномарці, тим хто буде їздити з дуже малою швидкістю по дуже поганій дорозі з ямами.

Раніше їздив на Форд Фієсті 2015 року з двигуном 1.3 і хочу сказати, що різниця в ціні не суттєва з логаном але Логану навіть і близько немає куди братися до фієсти по всім параметрам окрім великого простору на задньому сидінні і в багажника.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Правдоруб  

Логан - большое авто для плохих дорог за маленькие деньги (восточный подход). Думаю оно где-то себя оправдывает. Сравнивать с Фиестой наверно не стоит, т.к. Форд авто для других целей. Там приоритет управляемость и комфорт водителя в городе (западный подход). Но Фиеста безболезненно не сможет того, что сможет логан/сандеро. К примеру, проехаться по трассе Кропивницкий-Николаев с 5-ю людьми в салоне +багаж, та даже с 4 будет сложно... Та с взрослыми на заднем по любой дороге ей (а точнее им) будет сложно

Нехай щастить в дорозі!

+11ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

А невже чогось іншого чекали від атмосферного 1,2 двигуна на 75 коней? Він чемно відпрацьовує свою роботу і не може більше і нема на то ради. порівнювати логан і фієсту - ну дуже вже різні авто.
От я після Фабії (десь близько до фієсти) в логані навіть всістися не можу бо ергономіка не та. Плюс попри свій 1,2 розумію що аналогічний двигун на куди більшому і важчому логані то їзда буде ще натягнутіше.
для логана мабуть краще все таки його дизель 1,5 або бензинка 0,9. але та м90 коників. Ну й дуже жаль що забрали бензи 1,6 - цей двигун йому мабуть найбільше пасував. але з двигунами зараз у всіх авто не дуже.

+2ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Я конечно извиняюсь, но Логан это кака. Машина проектировалась для пуска в производство за 5000 тысяч евро. Сейчас в Украине дизель с климатом стоит 15 тысяч. О чем дальше говорить?

+8-6ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

rdiesel, подивіться прайси на нього в поляндії чи дойчлянді.
сама пуста комплектація біля 7-8 євро. і це без кондьора. у нас такі навіть не продаються.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

смотрел его.но выбрал лачетти.и понимаю что не зря.естесственно речь про новье.

+6-6ОТВЕТИТЬ  
Sfairat  

Логан-Сандеро-Дастер - онли дизель. Все остальное бессмысленная фигня. Ну и машина не для активной рулежки, больше для неспешной езды по нашим "хайвеям"

+7ОТВЕТИТЬ  
Crosby1130  

А что с реальным расходом у этого монстра?

ОТВЕТИТЬ  
Микола1991  

Crosby1130, якщо чесно то не заміряв, але зараз підраховую і виходить, що по місту десь 8 літрів на 100 км. а за містом при швидкості 100 км/год до 6 літрів на сотню.

+2ОТВЕТИТЬ  
driver147  

Крім Логана ви ще якісь варіанти для купівлі розглядали? Я зараз дивлюсь в сторону Равон Р4. Він навіть з автоматом і в максималці дешевший, ніж базовий Логан.. Був на тесті і того і того - Равон сподобався набагато більше.. Але сидіння комфортніші в Логані)

+2-6ОТВЕТИТЬ  
Микола1991  

driver147, раджу придивитися до Равон Р4 з автоматом. Я теж на ньому їздив і мені по всім параметрам Равон на багато краще. Просто Логан в мене робочий автомобіль (від фірми) але я на ньому їжджу в своїх цілях, як на власному авто, але якби довелося купувати то купив би 100% Равон р4 з автоматом.

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Qasder Azx  

Микола1991, чесно кажучи, не розумію я професійних водіїв, які радять купувати Равон на автоматі... Ресур, ресурс, ресурс!!!!!

-4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
driver147  

Та й Джентра (в минулому Лачетті) ще продається.. Навіть вона дешевше ніж Логан, при цьому не в бідній комплекації..
Для себе я поки не бачу чому за Логан (ще й з мотором 1,2) треба переплачувати..
Пежо - Сітроен - там теж базовий мотор 1,2..
Поло седан - ще не їздив, але він дорожчий..

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

driver147, бери джентру,не пожалеешь.простор в салоне,независимая подвеска,дисковые тормоза по кругу,новый интерьер,а главное-цена содержания и запчастей тебя не расстроят.да и дорогу держит отлично и комфортна.и скоростная.я на лаче 180 разгонял,могла еще.средний крейсер 140.минус-для кого то немного морально устарела.решай сам.

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Nickont  

Про блютус - согласен!

+3ОТВЕТИТЬ  
olgg  

Спасибо за отзыв. Рассматривал для работы. Понял, что только дизель, но цена его как у нового зафаршированного Авео на газу. Стоит подумать.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Logan: Renault Logan 1.0 SCe75. Как он едет и что может?
Renault Logan 1.0 SCe75. Как он едет и что может?

Не смотря на то что, Логан за эти годы измерили вдоль и поперёк, он все-таки попал к нам на тест совершенно не случайно. Во-первых, перед нами машина, которая претерпела ряд косметических изменений - здесь новая оптика и немного посвежевший вид. Еще здесь есть некоторые интересные опции, например, помощник при подъеме.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Renault

Renault Logan 2012 Renault Logan 4.000$ 2012 187.000 км
Renault Logan 2019 Renault Logan 11.999$ 2019 50.000 км
Renault Logan 2012 Renault Logan 4.000$ 2012 187.000 км
Renault Megane 2016 Renault Megane 18.800$ 2016 169.000 км
смотреть все
объявления