Позитив: просторий салон, машина широка і висока, хорший кліренс, хороша підвіска, хороші сидіння (як передні, так і задні), хороша коробка передач, хороше зчеплення, добра звукоізоляція, потужний кондиціонер, ніби надійний двигун, місткий багажник, педалі зручні, гідропідсилювач руля нормальний.
Власна частота коливань двигуна знаходиться при 3000 об/хв (амплітуда коливань не дуже велика, тобто двигун збалансований задовільно), я на таких обертах їжджу рідко, а тому для мене це не має особливого значення.
Негатив, який не мусив би бути, або міг би і не бути взагалі: двигун 8-клапанний (на сьогоднішній день це вже вчорашній день :-) ) для Рено 2013 це великий промах, потужність відносно невелика (80 к.с.), витрата палива досить велика (10 л по городу).
Кондиціонер на першому ступені холодить занадто ефективно, при цьому сильно охолоджується лівий бік водія (у нас конфлікт - пасажирам добре, а в мене при 33 градусах на вулиці мерзне лівий бік, мушу виключати).
Рульове колесо практично нікудишнє - переріз не круглий, обод колеса не має гофрів для пальців, пластмаса не липка (на відміну хоча би від Лади Калини, Дачії Логан або Мерседеса), внаслідок цього руль треба держати напруженими рукамиі, від цього через пару десятків кілометрів руки втомлюються, звуковий сигнал знаходиться збоку (це, мабуть, традиція Рено, але вона зовсім не потрібна водієві - прогрес має бути прогресом).
Освітлення салона бідне, навіть в порівнянні з Калиною. Дзеркало заднього виду нікудишнє, мертва зона велика. Радіоприймач має неповний діапазон УКХ, як у 50-ті роки!!! Підсилювача низької частоти відверто слабий - іноді включаю до 31 рівня, і все одно мало.
Вікно заднього виду замале, більше того, додатковий стоп-сигнал розміщений внизу, має великі розміри, внаслідок чого закриває значну (і важливу!) частину дороги. Це вже непрофесіоналізм.
Ергономіка тільки на 3 з мінусом, причому трійка мала, а мінус великий. Цифри на спідометрі і мітки якісь незручні, городського номінала 60 км/г немає, регулювання фар незручне, плавна регуліровка двірників на першому положенні відсутня, двірники малуваті (значна частина вітрового скла залишається не очищеною - навіть конструктори-любителі (маю на увазі конструкторів Лади Калини) такого не допустять), при денному світлі положення ручок вентилятора і температури обігріву практично не видно, кнопки кондиціонера і обігріву заднього скла ледве помітні, сигнал стояночного тормоза часто закривається рульовим колесом.
Нарешті одне з найбільших зауважень: в базовій комплектації не висвітлюється температура антифризу!!!, миттєва і середня витрата бензину!!!, тиск масла і зарядка акумулятора, температура зовні і в салоні. Рівень палива індикується дуже грубо. В цьому плані Рено серйозно відстає навіть від китайців, і прийде час, коли це вдарить по Рено - такі речі ігнорувати не можна, тим більше, що коштують вони копійки. Навіть Москвич показував температуру двигуна, тиск масла і зарядку акумулятора...
Я не знаю, чи можна активізувати вказіні опції в Рено Логан 2013 і чи навчить цьому Рено своїх співробітників на СТО? Але треба би.
Ще одна проблема: резинові коврики в салоні. Продумані вони досить погано, а кріплення їх взагалі не продумано. Проблема проста, а крові псує багато. Нам потрібні резинові коврики, бо ми не в Парижі живемо - у нас погані дороги і багато дурнів. Якщо це для конструкторів Рено проблема, то Рено явно не має перспективи на ринку - всі вказані недоліки не повинні були бути взагалі - це ж не АЗЛК!!!
Оце я читаю написане, і думаю, за що ж я віддав 120 тисяч гривень? Що таке Логан 2013 - много шума из ничего? Хотів було брати "Шкоду", так там кліренс нікудишній - теж, мабуть, любителі попрацювали...
))) Чесно кажучи було дуже приємно читати відгук, дуже багато висвітлено справжніх ,як плюсів так і мінусів авто. Бажаю вам лише позитивних емоцій від подальшої експлуатації авто.
Red zander Дякую. В своєму аналізі я подумки порівнював Рено 2013 з Калиною (до Калини у мене 26 років був "ИЖ Комби" - нижче рівня критики). Калина задумана відносно непогано, просто мала бути на 8-10 см довшою, щоб педалі розмістити не так тісно, щоб не тісно було ногам. Шарм у Калини зовсім непоганий, керувати нею приємно, але там набагато жирніші мінуси - якість двигуна, підвіски і коробки передач. Двигун дизелив, як холодний, так і гарячий. Підвіска на ямах била, а коробка шуміла на перших трьох передачах. На мою просьбу усунути недоліки відповідь була одна - усі Калини такі, ми не можемо зробити краще. Завели мені дві машини, дали послухати двигун, і я ретирувався. На 7000 примусив їх подивитися клапани - 4 з них виявилися з недопустимо великими зазорами, а один загрожував розбити направляючу втулку. Однак дизеління не пройшло. На 20000 розібрали двигун: два поршні просаджені, один циліндр став еліпсом (ще чуть-чуть і треба розточувати), одна форсунка бракована. Головку блока шліфували, прийомну трубу фрезерували 2 мм, водяний насос замінили - майже довели двигун до кондиції, так я її і продав, в хорошому стані. Але чотири роки слухати дизеління і довести справу до капремонта - таки мало задоволення. Ото ж тепер, коли я їду на Рено, і не чую двигуна зовсім (тільки колеса), не чую коробки, підвіска глотає ями - звичайно, що я маю, як ви сказали, "лише позитивні емоції". А ще як "Москвича" згадаю...
бгг, минусы конечно притянути за уши)) но и они имеют место быть, т.к. это бюджетное авто, хоть и цена на него чуть выше бюджетной изза пошлин и сборов
А почему, собственно, зарядка аккумулятора должна высвечиваться? Нигде такого не видел. Или, например, температура в салоне? У меня в Мазде 6 показывается только температура за бортом. Как по мне, эти параметры неочевидны и необязательны. Тем более, в бюджетной модели. С остальным, вроде, можно согласиться.
- Хоча би для того, щоб не їздити на занадто малих оборотах, коли енергія береться не від генератора, а від акумулятора. Крім того, по характеру зарядки легко діагностувати стан акумулятора - як це було у "Москвичів".
Не буду спорить с Вами, если Вы считаете эту индикацию нужной, это Ваше полное право как автовладельца, тем более, что Вы, судя по комментариям, в технике разбираетесь хорошо, видна советская закалка. От себя лишь замечу, что такие параметры сейчас ни в каком авто не выводятся.
Ваша правда, не виводяться, але в магазинах продають недорогі девайси, що показують зарядку акумулятора, температуру назовні і всередині, плюс годинник. Я, скоріше всього, куплю - 15 гривен. Раз хтось виробляє, значить комусь це потрібно, і купують. Відносно советської закалки, то ви також праві - я мусив вчити матеріальну частину, Доводилося виймати, розбирати і знову встановлювати двигун "Москвича", не кажучи вже про більш прості речі, типу заміни диска зчеплення і т.д,, життя заставило - на СТО сиділи одні халтущики, здирники і просто бездарі. Крім того у мене технічна освіта, я фізик-експериментатор, доводилося багато конструювати і т.ін.
А у меня наоборот - сложилось мнение что Николай в курсе дела)) Просто Человеку обидно, что авто которое позиционируется как бюджетное стоит намного дороже его себестоимости. Если бы база, у нашей ПОКРАЩЕНОЙ стране стоила до 80 000 гривен (как в людей https://www.youtube.com/watch?v=RaCSVQpk6-c ) повертьте нигативных отзывов об автомобиле было самый минимум.
В основному я з вами згідний, більше як на 80 тисяч вон не тягне. Але бувають речі, які не витримують ніякої критики, абсолютно някої. Наприклад, у Москивича бабіна розміщена під розширювальним бачком, хоча поряд багато вільного місця. По принципу "всі герметичні з'єднання течуть", рано чи пізно антифриз (агресивна рідина) потрапляє на бабіну, а це високовольтний трансформатор... Або таке. Для того, щоб поміняти диск зчеплення, треба було дуже серйозно помучитися, або їхати на СТО. А проблему можна було вирішити дуже просто - підняти трошки (на 1,5 см) нішу в кузові над корзиною зчеплення. Не кожен автолюбитель в селі мав можливість їхати в райцентр міняти диск зчеплення, от і мучилися, як могли. Ніормальний сільський дядько такого не допустить на своєму возі в дві кінські сили, як розумники із АЗЛК. Так і в нашомк Рено - хіба петллі багажника мусять бути такими великими? Обертання кришки багажника можна би зменшити градусів на 40, або й більше, і тоді петлю можна б зменшити майже в два рази - відкрийте багажник і переконайтеся. А хіба поріг багажника не можна було зробити суттєво нижчим? А фари заднього хода не можна було поставити якравішими, хоча б такими, як в Калини? А передній звіс не можна було зробити таким, як у Гранти - щоб не боятися підїхати до бордюра?
Для чого таке писати? Ви хочете похвалитися, що їздили-переїздили на великій кількості марок? Охоче вірю, майже не сумніваюся, але що з того? От якби ви сказали, що ви їх конструювали, то це було би друге діло, або й третє. Що стосується мене, то я 22 років їздив на "Иж-комби", 5 років на "Калині" і 0,5 року на "Логан 2013". Важливі ті мінуси, що я вказав, або не важливі, - це вже четверте діло, але майже всі визнають, що вони "имеют место быть". Не кожен водій свідомий того, в чому справа, але інтуїтивно відчуває недоліки, я же просто вказав на них. Тепер добавлю ще інформацію про деяких із них. 1) Капот високуватий, високо розміщені і нижні краї вікон, а могли би бути на 5-7 см нижче. Внаслідок цього машина "не прозора" із середини (на відміну від "Калини", "Сандеро", появляється відчуття, що сидиш в БТРі. До речі, цей недолік є характерним для більшості сучасних моделей. 2) Дизайн салона. Тільки сьогодні я зрозумів, в чому справа. Торпедо має бути чорного кольору (а ще ліпше бархатного) тільки в передній частині - щоб не відбивалося у вітровому склі. Чорною має бути і поличка за задніми сидіннями - по тій самій причині. Все інше, включаючи і резинові коврики, могло би бути сірого кольору різних відтінків. Двері в моїй "Калині" були світло-сірого кольру, - як пластмаса, так і обшивка. Передня частина торпедо також була сірою. Чохли на сидіння ми купили також сірого кольору. В результаті машина
Автору-респект і повага!Давно не читав таких правдивих і чесних відгуків!Все написане повністю співпадає із моїми враженнями від Логана,але цю машину купують за надійність ,простір в салоні та ,адекватну нашим дорогам,підвіску!Звичайно ціна могла б на 10 тис.грн.менша,як мінімум,але маємо те що маємо
Іменно, іменно так, як ви кажете - купуємо за надійність, простір і тишину в салоні, та ще імпозантний вид - не останнє діло. Якщо усунути всі вказані нами недоліки, то получиться щось близьке до "Гранти", але у російського Автопрому є великі і вічні проблеми: 1) Дураки. 2) Дороги. 3) Двигуни. 4) Коробки передач. 5) Підвіски. 6) Зборка. От якби не це, то "Гранта" могла би називатися машиною (мені доводилося сидіти в "Гранті", задумка цілком непогана, вірніше, цілком хороша, гідна поваги, але сидіння... підвіска... двигун...). До речі, поділюся рішенням однієї з проблем. У мене сидіння не регулюється по висоті, настроєне так, щоб влазив чоловік високого зросту. У мене зріст 173, а тому я почував себе як у броньовику. Сидіння прикручене до кузова 4-ма болтами М8. Між салазками я вставив кусочки твердого дерева (чорного кольору) товщиною 25 мм (інші розміри - десь 40х25). Якщо за руль вашої мшини не сідають водії високого зросту, настійно рекомендую скористатися моїм досвідом - не пошкодуєте. Штатні болти не підійдуть, - не хватає довжини. Треба купити 8 довших болтів, здається 50 мм, під спеціальний ключ, рожковий ключ не підійде.
Что значит "руль треба держати напруженими рукамиі, від цього через пару десятків кілометрів руки втомлюються" ? Я руль держу одной левой рукой не напрягаясь, а правой даже не дотрагиваюсь, и ничего не втомлюється. Ковриков у меня вообще не было в комплектации, купил их на авторынке с нормальной резины и с высокими бортами и все в порядке.
Звыняйте, що не державной мове, но все Ваши минусы "притянуты за уши", как выразился IronMan. Сравнивать Логан, Москвич и Калину? Почему бы тогда не с ВАЗ 2101 или с горбатым? В любом случае большинство недоразумений решены в более богатых комплектациях данного авто или других. А за это, уж извините, придется заплатить. Другое дело - плохо, что не всегда можно выбрать опции, которые хочется. Так бачили очи що купували...
///Звыняйте, що не державной мове.../// - Не переживайте, яничарам можна. Ви "не поняли", що я назвав недоліки, яких могло не бути, якщо конструкторською роботою займаються професіонали, а не долбо..оби. Я не критикую таких недоліків, як свічні ніші. Попробуйте викрутити свічу, а ще гірше - вкрутити. Без спеціального ключа з резинкою внутрі важко що-небудь зробити. Але я таких речей не критикую, бо не знаю, чим таке рішення обумовлено - може легше виконувати ливарні роботи, може легше розмістити клапани, може сильно дешевшають роботи по виготовленню головки блока, а може таке ж долбой...во, як і додаткові стоп-сигнали в нижньому кінці вікна заднього виду. Забув сказати ще про один плюс "Рено логан" - керування звуком з руля - дуже зручно. А восьмиклапанний движок в третьому тисячолітті - це повний анахренізм - а на хрена ставити такий движок, якщо вже є 16-клапанний!!??. До речі, хто знає, чи реально активізувати БК, щоб він показував температуру і витрату бензину?
По-перше, якби ви витратили трохи часу на читання всього цього розділу, вважаю що більшість запитань відпали б ще на етапі перегляду. По друге, навіщо купували Логан? Купили б Калину та й крутили б їй вихлопну трубу як заманеться. Особисто в мене не виникало бажання викручувати свічки і перевіряти діаметр вхідних отворів. У третіх, якщо хотіли мене зачепити, то тут я вас розчарую, бо я не маю ніякого відношення ні до свідомитів, ні до яничарів. У четвертих, якщо дбаєте про красу рідної мови, то долбо пишеться як довбо. Та й взагалі, продавайте цю тачку. Подалі буде одне розчарування. Гарантую.
////По-перше, якби ви витратили трохи часу на читання всього цього розділу, вважаю що більшість запитань відпали б ще на етапі перегляду. //// - А в мене не було запитань, крім активізвції БК. /// По друге, навіщо купували Логан? Купили б Калину та й крутили б їй вихлопну трубу як заманеться. Особисто в мене не виникало бажання викручувати свічки і перевіряти діаметр вхідних отворів. //// - Неуважно читаєте, шановний - я неповних 5 років їздив на "Калині", і не шкодую, що продав її. Якщо у вас ні разу не виникало бажання подивитися, в якому стані свічки, то вам і тахометр не дуже потрібний - досить спідометра . ///У третіх, якщо хотіли мене зачепити, то тут я вас розчарую, бо я не маю ніякого відношення ні до свідомитів, ні до яничарів. //// - То ви хотіли зачепити мене, я тільки нагадав вам, що зневага до досягнень рідного народу - ганебне явище під назвою "яничарство". Якщо вам цікаво, задайте Гуглу питання "ГАК академія яничари Чаварга" - там якраз про вас. Якщо ви дивуєтесь, чому зараз Росія веде себе так нагло (я знаю, що по-офіційному "нахабно", то я вам поясню - крім пятої, вона розраховує і на шосту колону - на вас, на яничарів. А ще на сьому колону - на віруючих, що бог Єгова здебільшого користується російським діалектом руського язика (те саме, щоі українська мова), а тому Україна (вона ж - Києво-Русь) не має права на свій патріархат, на історію, на територію... і взагалі на існування. Гарантом цього є яничарики і прихожани м
Очень интересно было это все читать, поскольку сам пересел с Калины 11183 на Логан 1, 4 2012г. С Калиной за 130 000 км прошли Крым и Рым - аплодисменты этой машине. Может, просто повезло с экземпляром, но плохого о Калине сказать ничего не имею. Про Логан свой подробно написал в отзыве. Очень не хватает раскладного заднего дивана и БК, а так машина и машина... У сестры с Аурисом проблем больше. Но потом в обсуждениях явно запахло нацистским духом, а это к данному авто ну никак не относится, это все субъективное восприятие и личные амбиции отдельного индивидуума. Про спецключ для выкручивания свечей, собственную частоту колебаний двигателя и индикатор заряда АКБ - очень интересно, даже познавательно. Никогда об этом не задумывался.
//// Может, просто повезло с экземпляром, но плохого о Калине сказать ничего не имею.//// - Прочитайте мій відгук - мене звинувачують в тому, що я "вихваляв Калину". Насправді я відзначав моменти, де втілено прості і кращі рішення, ніж у Логан. Що до якості Калини, то я на 8 тисячі мусив регулювати клапани, а на 20-й капітальний ремонт двигуна з переточуванням всіх клапанів, шліфовкою головки блока і прийомної труби, заміною насоса плюс практично ніяка підвіска. Тим не менше, Логан по ряду моментів програє Калині, що вказує на те, що в Рено до технічного керівництва прийшли безвідповідальні і малограмотні люди. Для Рено це вийде боком. **** /////Но потом в обсуждениях явно запахло нацистским духом, а это к данному авто ну никак не относится, это все субъективное восприятие и личные амбиции отдельного индивидуума.///// - Правду кажете - жити в Україні і користуватися її державною мовою на її сайтах - махровий нацизм. Брати в руки зброю, і захищати свою країну від іноземців - це вже ні в які рамки не лізе!!! Нормальний українець повинен робити вигляд, що не розуміє нічого, коли йому пишуть:"Serge1978 Звыняйте, що не державной мове, ...". Отак писати - нормально, а сказати слово на захист свого народу на своїй землі - нацизм! В Росії немає жодної української школи, жодного друкованого оргуну, не кажучи вже по ТБ і радіо - оце приклад братнього ставлення до українців, правда? А російський газ нам продає Німеччина по нижчих цінах, ніж братня Росія!! Чи може, я
Чи може я кажу неправду?........****** Саня: /////Про спецключ для выкручивания свечей, собственную частоту колебаний двигателя и индикатор заряда АКБ - очень интересно, даже познавательно. Никогда об этом не задумывался.///// - Всі двигуни мають резонансну частоту. Калина - біля 2000 об/хв, Логан 1.6 16 клапанів - біля 3000 об/хв. Амплітуда залежить від балансування двигуна. У добре збалансованого двигуна ця частота відчувається слабо. У більшості Калин вона різко виражена - дехто навіть знімає реактивну тягу з КП (вібрація на кузов передається через цю тягу). *** Що стосується індикатора зарядки АКБ, то в більшості старих автомобілів він присутній. По величині струму зарядки після пуску двигуна судять про стан і ресурс АКБ - якщо струм великий і плюсовий, але швидко зменшується (швидко заряжається), то АКБ скоро (через рік або пів року) вийде з ладу, треба перевірити густину електроліту, вирівняти густину по банках, відновити рівень електроліту, почистити контакти і таким чином продовжити термін служби АКБ на рік. Якщо ж струм мінусовий (розрядка), то треба перевірити реле-регулятор, або просто підняти обороти, щоб не їздити за рахунок АКБ (змінити трошки стиль їзди). У нас продаються компактні і недорогі прилади, що вимірюють напругу на АКБ, температуру зовні і внутрі машини - багато хто хоче знати стан АКБ.
Вполне согласен с тем, что по некоторым позициям Логан Калине проигрывает, по крайней мере моя (и, похоже, Ваша) комплектация - БК и задние сидушки, местоположение стеклоподъемников. Хотя стеклоподъемники - это дело привычки, но за год я так и не привык (как и к звуковому сигналу). А по поводу спецключа, частоты колебаний и пр., и пр. - мне действительно параллельно-фиолетово, для этого есть СТО, они специалисты и это их проблемы. Мне, как водителю, не очень хочется вникать в интимные подробности двигателя своего автомобиля. Он должен меня возить, и точка. В общем, на данном этапе жизни Логан меня устраивает, а дальше будем посмотреть. Да, про оружие в руки и идти защищать страну от иностранцев - это Вы о чем? Или о ком? Я что-то пропустил, у нас уже война? Лично я свое уже отвоевал, абсолютно ничего привлекательного в этом деле нет и игрушки играть с этим не надо. Да, а если кого-то сильно оскорбляет русский текст на украинском сайте - прошу прощения, просто мне на этом языке удобнее, хотя и украинским владею отлично. Да и не встречал еще ни одного украинца, который не понимает меня (имею ввиду языковой барьер). А сравнивать людей по нац. принадлежности, эти - лучше, эти - хуже, - дело неблагодарное, да и, пожалуй, опасное. А машинку любите, и она Вам отплатит благодарностью. Ласковое слово и машине приятно.
Оба этих автомобиля задумывались для стран с развивающимся рынком и были презентованы практически в одно и то же время. Да и нами, InfoCar.ua эти бюджетные французские седаны были опробованы один за одним, еще весной 2013