Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Logan 2011 года


Автомобиль: Renault Logan 2011 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 75000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: Oleg Zamora (Украина, Надворная)   07.12.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Це моє третє авто. Першим був фолькс пасат б4, 1.9 дизель - хороший просторий автомобіль, але постійно ремонтував ходову, тож після 50тис пробігу був проданий. Другий теж фольксваген бора 1.6 бензин - класний, якісно зібраний авто, але двигун постійно брав масло допоки взагалі не довелось робити капремонт. При цьому пробіг становив 110 тис. Тож було вирішено брати тільки щось нове і обов'язково дизель. Товариш володіє логаном 1.4 уже довший час і при пробігу 180 тис фактично не має проблем. Це й спонукало мене до купівлі нового логана з двигуном 1.5 дці. В салоні були в наявності лише дві комплектації, одна з яких з кондиціонером, яку було й придбано. Колір - срібний металік дуже практичний, та й власне лакофарбове покриття досить непогане. Двигун виправдав всі надії. Економічний, середній розхід протягом року в межах 5 л, не надто шумний, заводиться завжди і в морози, головне нормальне паливо. Заправляюсь на окко, лукойл, де є табличка євродизель. Добре прискорення на низах як і повинен це робити дизель ще й з турбіною. ТО проходжу в офіційного диллера кожні 10 тис. Середня вартість 1200 грн. (масло, фільтра плюс діагностика...) трохи дорогувато, але кілька разів був присутний, бачив що хлопці роблять все акуратно, чисто, тож я задовлений. Краще деколи заплатити але бути впевненим що все в нормі.

На сьогоднішній день пробіг 74 тис. Автомобілем задоволений. Звичайно хотілося б кращої шумоізоляції, зручніших сидінь, але для даного класу думаю це норма. Крім магнітоли та динаміків нічого більше не доставляв, навіть сигналізацію. В базі є центральний замок, імобілайзер, цьго цілком вистачає, враховуючи що логан відноситься до "найменшуганяємих" авто.

По ходовій- на 52 тис замінили по гарантії рульові наконечники. Все інше в нормі, трохи постукує при повороті рейка, кажуть "конструктивна особливість". Пічка гріє, кондиціонер охолоджує, все зроблено просто але працює. Автомобіль брався не для понтів а для щоденної експлуатації, з чим він чудово справляється. Високий кліренс, просторий салон, чудова прохідність як у кросовера. Комфортна швидкість до 110-120, максимальна - 160км/год.

Недавно був на тестдрайві оновленого логана 2013 року, став кращим, але міняти поки не збираюсь. Тепер з'явилось більше альтернативних варіантів у даній ціновий категорії, ніж було в 2011 році, маю на увазі серед дизелів (сіеліз, 301), але думаю логан своїх позицій не втратить.

Плюсы автомобиля: Ціна-якість, внутрішній простір, економічність, надійність.

Минусы автомобиля: Бюджетність.

Совет покупателю: Купувати.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Сварог  

Поездивши на фольцах пересеть на логан. Это надо быть пенсионером.

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Були б зайві 20тис у.о. я б напевно взяв нового гольфа тді, а так

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Logan: Один хорошо, а два лучше
Один хорошо, а два лучше

Результаты продаж и наши сравнительные тесты не единожды убедительно доказывали, что «Логан» по праву носит звание народного

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Renault

Renault Scenic 2012 Renault Scenic 7.800$ 2012 188.000 км
Renault Grand Espace 2004 Renault Grand Espace 6.480$ 2004 187.000 км
Renault Grand Scenic  2013 Renault Grand Scenic 12.000$ 2013 205.000 км
Renault Megane 2011 Renault Megane 7.000$ 2011 232.000 км
смотреть все
объявления